Assemblea anual / Asamblea anual (2006)

Actualització: a la plana del secretariat estàn els resultats de les votacions en format odt i txt

Queda convocada per al dia 7 de juliol (divendres) l’assemblea general de socis, a partir de les 19:00-19:30. Farem un resum anual de l’estat de l’associació i comentarem nous projectes i iniciatives.

L’assemblea està oberta a tothom qui vulgui assistir, tot i que només els socis tindràn veu i vot. Recordeu que si no podeu vindre, sempre podeu delegar el vot en algú de la vostra confiança.

En resum:
Día: Divendres 7 de juliol de 2006.
Lloc: Sala de Graus de la ETSE (on cada any).
Hora: A les 19:00.
Com arribar: indicacions

Ordre del dia:
· Resum anual de l’associació. Parlarem de l’estat de l’associació, coses que s’han fet, coses per fer i provisió d’activitats.
· Punts d’interés
· Precs i preguntes
· El·lecció d’un lloc per anar a sopar

Els punts d’interés no només els pot propossar la junta, sinó que es demana que els socis aportin idees i punts de debat interessants per tal de ser tractats amb el temps que requereixin. Per colaborar i aportar punts, envieu un correu a secretari@gpltarragona.org.

Us hi esperem!

Versión Castellano a continuación…

Queda convocada para el dia 7 de julio (viernes) la Asamblea general de socios, a partir de las 19:00-19:30. Haremos un resumen anual de la asociación, y comentaremos nuevos proyectos e iniciativas.

La asamblea está abierta a todo el que quiera asistir, aunque sólo los socios tendrán voz y voto. Recordad que si no podeis venir, siempre podeis delegar el voto en alguien de vuestra confianza.

En resumen:
Día: Viernes 7 de julio de 2006.
Lugar: Sala de Graus de la ETSE (donde cada año).
Hora: A las 19:00.
Como llegar: indicaciones

Orden del día
· Resumen anual de la asociación. Hablaremos del estado de la asociación, cosas que se han hecho, las cosas por hacer, y la previsión de actividades para este año.
· Puntos de interés.
· Ruegos y preguntas
· Elección del sitio para ir a cenar

Los puntos de interés no solo los puede proponer la junta o alguno de sus miembros, sino que se insta a los socios que aporten ideas y puntos de debate interesantes que no tengan lugar en el turno de ruegos y preguntas por ser más extensos y requerir más tiempo. Para colaborar aportando puntos de interés, enviad un correo electrónico a secretari@gpltarragona.org .

Os esperamos!

Autor: secretari gpltarragona

This entry was posted in GPL Tarragona. Bookmark the permalink.

Leave a Reply